cloud1
cloud2

Buzzeasy Kontaktsenter fra Geomant

Buzzeasy Kontaktsenter fra Geomant

Geomant har en lang erfaring med distribusjon av løsninger for Microsoft Unified Communications-plattformer, inkludert Skype for Business. Vi bringer nå vår erfaring til organisasjoner som ønsker å få maksimal avkastning på investeringen for deres Microsoft 365-teamarbeidsløsning.
Buzzeasy fra Geomant forvandler Teams til et flerkanals kontaktsenter, noe som muliggjør tale- og digital kundeinteraksjon. Ved hjelp av Teams-infrastrukturen har vi lagt til flere innkommende og utgående samhandlingskanaler for å utvide samarbeidet utover bedriften.
Med den enorme og økende innføringen av Microsoft Teams som en samarbeidshub (44 millioner daglige aktive brukere og voksende), gir det store fordeler å utvide mulighetene til kundeinteraksjon.

Hvorfor Buzzeasy for Teams?

  • Utfyller Microsoft Teams, og gir kontaktsenterfunksjonalitet som er innebygd i den eksisterende samarbeidsplattformen.
  • Fjerner eventuelle siloer i operasjonen ved å gi kundene dine en konsekvent opplevelse på en hvilken som helst kanal.
  • Fremtidssikker løsning – Buzzeasy er svært fleksibel med flere moduler, noe som betyr at du kan skalere funksjoner opp eller ned for å møte dine forretningsbehov.

Hvilke kanaler støttes i løsningen?

  • Stemme (ved hjelp av interaktiv talerespons – IVR)
  • Sms
  • WhatsApp (via Bot)
  • E-post
  • Web-skjema
  • Facebook Messenger (via Bot)
  • Twitter direkte meldinger (via Bot)
  • Nettchat (via Bot)

Buzzeasy Teams kontaktsenter funksjoner

Smart Voice og Digital Routing

Segmenter, prioriter og rute kunder til ønsket agentgruppe basert på attributter samlet inn gjennom kundereisen. Utnytt AI for å bistå i første kontakt.

Proaktiv rekkevidde

Innebygd proaktiv oppsøkende virksomhet ved hjelp av kundens ønskede kanal. Hopp mellom kanalene om nødvendig eller planlegg på nytt med tilbakeringing. Bruk intelligente kampanjestrategier for å definere om digital eller stemme er beste ruten.

Enkel kanaladministrasjon

En enkelt løsning som leverer chat på tvers av flere kanaler – e-post, web chat, Facebook, Twitter, Skype, SMS og WhatsApp.

Koble til kritiske apper

Tilgjengelige koblinger til ledende CRM-systemer som Microsoft Dynamics & Salesforce, samt andre forretningsprogrammer ved hjelp av APIer.

360 ° kundereise

Umiddelbart se kundens reise uavhengig av hvordan de tar kontakt ved å gi en enhetlig visning på tvers av alle kanaler. Ikke mer siloer!

Selvbetjening vedhjelp av AI og Bots

Ved hjelp av AI, selvbetjeninger og chatbots så svarer du umiddelbart på en kundes spørsmål 24/7, uten at de trenger å vente i kø eller til neste dag når kontoret åpnes.

Overvåk ytelse

Power BI-rapportering og sanntidsanalyse, inkludert overvåking av driftsytelsen.

Full tilpasning

“API først”-arkitekturen forenkler tilpasninger som passer dine forretningsbehov.